våren tågar in.

Som Bobby en gång sa:
-Kom och ligg med mig solen!

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Fel! Det var Ulf Lundell som sa så.

Ulf Lundell berättar: Visst, det är coolt och så, men jag skulle hellre berätta om ett djur som jag tycker är jättekonstigt. Solen, är det någon som fattar vilket komplicerat djur solen är. Varje gång jag ser solen, så tänker jag; hej solen, kom och ligg med mig.

- Hej, hej solen, jag ser dig, kom och ligg med mig.

Jag vet att det låter skumt, men jag skulle ju inte göra det gratis. En miljon skulle jag vilja ha för att ligga med solen. Annars tycker jag inte att man ska ha sex med djur eller dricka kiss och sånt.

Andra djur som jag gillar är getter och grisar. Jag skulle vilja ha en ring med bara getter och grisar, fast andra får också gå in i ringen och ta på dem.

2007-03-13 @ 17:12:00
Postat av: vanillo

ja just det. så var det ju.
om man är i ringen vill man inte gå ur.
bara springa runt och knuffa.
putta lite.

2007-03-13 @ 23:09:19
Postat av: Gunnar Bark

Ja. Och klappa.

2007-03-15 @ 23:05:26
Postat av: Julianbettina

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback