Hate to say I told you so

Allt var förberett och ikväll skulle jag minsann lyckas.
Efter veckor av förberedelser skulle det äntligen bli av.
Ett seriöst försök att komma i säng i tid var nu nära.
Det skulle ske nu i kväll.
Jag var precis på väg att trycka ned den röda knappen på fjärrkontrollen
då en sån där fräck och lattjo reklamröst på kanal 5 började snacka med mig om att jag ska sitta kvar för att The Hives ska spela hos Jay Leno.
Så toppförsöket är uppskjutet.
Imorgon provar jag på nytt.
Kanske med syrgas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he... Sitter oxå uppe här i Sthlm å väntar på Pelle å gänget! Hoppas det e värt det bara!

2008-04-24 @ 01:10:02
Postat av: Olaibenedicte

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Postat av: Olaibenedicte

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-16 @ 13:33:35
URL: http://olaibenedicte.3steps.com
Postat av: Olaibenedicte

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-16 @ 13:34:02
URL: http://olaibenedicte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback