Och dans i folkets park

Här sitter jag med Shallow Grave och slås av tanken
Vad händer?
Kära Fredag
Har du nåt på gång för mig?
Jag vet att det kan vara mycket att stå i
Mycket att göra
En del ska föröka sig framför Oldsbergs tågtävling
och nån ska bara kolla och gissa
kanske göra äpplen i ugn
Nån annan ska hälla i sig sprit och få en extra lång helg
Nån ska ta tempen på sitt barn
Nån ska ta ett snack med sin nära
Nån ska baka småkakor och nån ska träffa nån och spela biljard och dra en bärs
som det heter
Nån ska ta en överdos
En annan ska med tåget och nån ska bara ta det lugnt
Vad har du till övers då?
Till mig.
Vad ska jag få vara med om?
Jag tänker fan inte snacka om vädret iallafall

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah, sjunk inte, sjunk inte ner,
gå ut och var glad!
Du är vad du gör, du är dina val,
dina handlingar
Stäng av tv:n nu, lämna ditt rum
gå ut och var glad, din jävel ...

2008-01-18 @ 19:52:56
Postat av: TJ

En annan hällde i sig sprit och låtsades ha roligt. I morgon ska jag jobba, hela dagen med baksmälla. Det regnade när jag skulle åka hem, kostade på mig en taxi. Det blir alltid värre än vad man tror...

2008-01-19 @ 02:56:07
Postat av: kakan

vad hände dig på din fredag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback