Julludd

118456-109
Såhär i juletider blir man lätt påmind om hur liten människan egentligen är och hur mycket navelludd en del klarar av att producera. Jag har hela tiden hävdat att ju hårigare mage desto mer navelludd. När man rör på sig rör sig tröjan i cirklar vilket gör att ludd från plagget rör sig inåt mot mitten. Som i badkaret när man tappar ur vattnet ungefär. På bilden ser vi 3 olika ludds. Lipkin hade en lång avlång Filippa K-ludd, Hessarp hade en ljusgrå skate-tshirt-ludd.
Jag själv hade en blandning av rött och grått. Det var från en tröja som det står Cuban rhymes på. Det röda vet jag inte hur den kom dit.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Jag tror att det är hamsterbajs som Lipkin fiskat fram ur naveln. Han verkar stolt.

2006-12-26 @ 19:12:47
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback