2-0

Härligt att få se på sport när rätt lag vinner.
Mycket roligare då.
Sverige utan ZZZZZlatan.. ja han är ju så nu... bättre utan..
majschips och em-kval. en behöver int´mer.
Jag o Nick hemma hos Kakan. Ja tänka sig.
Hon hade tv3.
utanför fönstret söps natten in. balkongerna lät som dom bara gör på helgen.
Var på hockey idag. Det var 100 år sen.
I publiken satt fullt av överviktiga barn som åt ahlgrens bilar och mammor med färjestad-keps.
4-1 blev det. Jag hade 4-0 och 4-2 på oddset jag. 
Pappa bjöd på Biff a´la Lindström. satans va gott det är med biff a´la lindström.
Med en mustig skysås och kokt potatis.
Ja så kan det gå.
Imorgon äre golftävling.
Igår va jag hos nick o drack the och såg på tv.
chips å jag också. en halv påse.
fick chokladmjöl i kopp också.
Nick drack inne i kylen.




Kommentarer
Postat av: Gunnarsimone

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback