Letterman och ost

Upptäckte att Letterman börjar halv 2 inatt. vafan äre frågan om?
Så börjar min blogg. BLOGG.. bloggenblibloggenbla.. jag har en blogg.
Du flyter bäst om du har blogg, den håller dig vid ytan ohahaooo.
Ja så var man inne i träsket. Träsket om sig själv. Skriva o uppdatera o hålla på o greja.
Ett försök regelbunden kom-ihåg-lista för vad man gjort.
Idag var det en vanlig dag. Vanlig vanlig vanlig onsdag.
jobb med kaffe o sånt. Körde syrran i bil hit o dit.
Nu kom jag o tänka på att farsan äter väldigt mycket knäckebröd. Falu Rågrut.
Vi pratade om det häromdagen när jag var uppe på stock o åt mat.
Han knaprar som ett får.
Varit o repat nu. Spelat lite. Försökt iaf. Det var rätt roligt idag det där.
Ibland är det tråkigt. Som bröllop ungefär.
Skall breda mig en liten snäll smörgås med ost på.
Jag måste ha ost i kroppen.
Jag dricker ingen mjölk.
Jag måste ha ost.
Från kossan.
Och diskhelvettet också.

Trevligt det här med blogg.
Och trendigt.
Kanske redan ute.
Otrendigt kanske.
Jaja. Letterman 01.30
För sent.


Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Dålig början.

2006-10-10 @ 13:22:46
Postat av: Mariusanastasia

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback