svårt för´n

Att ha svårt för nån säger man.
Jag har lite svårt för han jag kan jag säga.
Henrik Olsson på SVT har jag svårt för. det låter väldigt konstigt.
Att ha svårt för.
Men han har ju sån frisyr. han byter den fram o tillbaka.
Det är nog inte därför som jag har svårt för honom utan för att han verkar osympatisk
trots att han är så väldigt trevlig och mysig i rutan.
Han har gett Lotta Bromé och hennes fru
ett barn. Han e lycklig.
Nya kulturministern verkar bra.
Hon viker ut sig.
Nu har Reinfeldt hittat rätt.
Dom nya moderaterna.
Alla ministrar borde vika ut sig. Minst en gång per år.
Helnakna i riksdagen. Talmannen med.
Alla skall med, så enkelt är det.
Nu lite java och mjölk.
Henrik Olsson. Otäck.
Svårt för han.


Kommentarer
Postat av: Linus

Alla ska ju inte med.

2006-10-25 @ 17:43:10
Postat av: Günnar Bark

Im Jahre des Herrn 1314 kämpten ausgehungerte schottische Patrioten auf den Schlachtfeldern von Bannockburn gegen einen übermächtigen Feind. Sie waren Barden und Krieger. Sie kämpfen wie Schotten. Und gewannen ihre Freiheit. Für immer.

2006-10-26 @ 09:25:36
Postat av: Richarddaniella

Very useful information. Thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback