Vårlik.

DSC02679.JPG
Roland tittar på tre tjejer som cyklar förbi.
Tjejerna pratar ganska högt och i mun på varandra.
Roland lyssnar.
Vi cyklade på våra cyklar förut. Jag och Roland.
Han sa att om han hittade ett lik så skulle han låta nån annan upptäcka det och larma polisen.
Hur kom du att tänka på det sa jag. Jag såg den där påsen i älven sa han. Jaha sa jag.
Du vet det blir så mycket tjafs efteråt om man blir inblandad i sånt där sa han och plingade till på cykelklockan innan vi tog kurvan in i tunneln.

Kommentarer
Postat av: J-E

kom igen Roland! man kan inte vänta på att nån annan ska göra jobbet... Och du har väl inget otalt med rättvisan, eller?

2007-04-16 @ 15:25:48
Postat av: B. Alle

J-E, det låter som om du talar av erfarenhet, låt oss höra..

Postat av: Theres

tack!!
Du har fått mig att le!
Din blogg ger skön läsning!!

2007-04-18 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback