407

DSC03862.JPG
Kron provkörde bil.
VI får ju göra sånt nuförtiden.
Han körde ryckigt och inte alls behagligt.
Han ville köra om.
Det gick fort på tvåan.
Blinkersen lät som det där lilla Donkey Kongspelet när man har spelat bra och svårighetsgraden ökar.
Det oranga dubbelspelet. Det kanske ska stavas orangea.
Jag hade ett grönt enkelspel jag. Det låg länge i handskacket till Klimpen.
Klimpen var Ärxans saab.
Krona minns inte om han hade dubbeldonkeykonget.
Jag ställde in fläkten på max.
Bara för att det gick.
14 grader också.
Nu har jag lite ont i halsen.

Kommentarer
Postat av: N

Jag har ett dubbeldonkey. Plockade fram det igår när jag städade ur några gamla lådor med ungdomsminnen. Märkligt sammanträffande. Hade inte sett det på säkert 15 år. Fanskapet startade förresten inte.

2007-08-02 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback