Digital kontakt

East: dricker espresso nu. på min nya reklambyrå i stockholm.
Vanillo: se där!.. en snabb förvandling
Vanillo: finns det vattenmaskin
East: ingen vattenmaskin.
Vanillo: synd
Vanillo: finns det frukt ?
East: här finns det ett överflöd av frukt. Kylen är full av ramlösa och cola. som sig bör.
Vanillo: är det lågt GI som gäller
Vanillo: en ljus entré?
East: en ganska mörk entré. men lågt GI.
Vanillo: skinnfotöljer i entren ?
East: nej, men modern design. Avskalat och grått. Färgklicken är en stor, gigantisk, röd mcdonaldsballong.
Vanillo: ingen färg ?
East: allt är grått här förutom utsikten. Ser ut över en lummig vasapark
Vanillo: synd att reklamen tror att den måste bo i en grå kostym
East: håller med.
Vanillo: kommer du ihåg ConnyRej på Gomorron Sverige?
East: tror inte det? Om det inte var pianisten
Vanillo:Han hade en vacker kostym. Massa färger. Så ska jag ha en dag.
Vanillo: pianisten var han CH nånting
East: ConnyRej är ett skönt namn
Vanillo: får jag barn ska nån få heta det i andranamn
East: varför andra namn bara?
East: andranamn så klart
Vanillo: så dom blir retade på rasten och skvallrar för mig så jag får
klubba ner nån snorig unge
Vanillo: jag googlar på connyrej men kommer bara till polska sidor
Vanillo: men jag hittade Fredrik Belfrages officiella hemsida.. alltid något
Vanillo säger: nu ska jag skriva mail till han och fråga vem som var Connyrej.

Kommentarer
Postat av: Skägget

Han heter Conny Ray. Googla det du.....

Postat av: Eva

Curt-Erik Holmqvist, vem var det då?

2007-08-01 @ 15:52:39
Postat av: sara

HA! Conny Ray heter han faktiskt.

2007-08-01 @ 15:54:38
Postat av: Glenn

Curt-Erik, det är ju pianisten. Men vem tusan är denna Conny Ray?

2007-08-01 @ 16:19:45
Postat av: Martin

hej hej Conny ray!

2007-08-02 @ 01:47:02
URL: http://hellvis.blogg.se
Postat av: dra

kan du inte skriva lite mindre så här i semestertider, jag får så möe å läsa ikapp.
/bakåt

2007-08-02 @ 13:14:09
URL: http://skinnet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback