Egenföretagare.

Vi har det här företaget.
Jag och M.
HIttade ett mail idag.
Det kom från M för några år sedan.
Det handlade om en hemsida.
Hemsida är förresten ett väldigt fult ord.
Han började nu gilla det han såg.
Att jag ändrat på form och färg.
Jag gör sånt jag.
Jag låter inte den där tekniska delen av hjärnan jobba.
Undrar om det är skadligt.
Att låta den ligga i träda menar jag.
Min hjärna gör runda grejer i olika färger.
Linjer och ränder och övertoningar.
Min uppgift.
Lägga saker på plats och säga till när det är fint och när det är fult.
På den här tiden, när jag fick det här mailet kom en krona in
genom dörren och två kronor gick ut.
Fel matematik.
M avslutade mailet med:

"Hem och sova, äta morot från i somras och dricka ett glas vatten"
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback