Gula ledartröjan!

image487
Ett steg mot psykisk ohälsa ligger som sagt i min postlåda.
Jag har all makt att förändra det.
Det var Eniro som hade skickat mig alla telefonnummer.
Alla fasta telefonnummer som finns kvar.
Katalogen blir tunnare och tunnare för varje år och 3G-masterna högre och högre.
Tänk när man skulle tänka på att man ringde rikssamtal. Inte prata för länge.
Var det då som dinosaurierna fanns?
Nu ska jag ut och leka pojkvän med nollkommaentonsmannens tjej.
Hon och jag, Ica Maxi och köttdisken.

Kommentarer
Postat av: maja

Det gäller bara att bestämma sig..
Ta ett djupt andetag, stoppa ner handen i lådan och använd ryck-bort-plåstret-fort-som-faan-tekniken..
Min faster har en gammal telefonväxel i sitt hus, en sån där tavla med massa olika sladdar...på 60-talet såg hon till att folk kunde samtala över telefon helt enkelt..(dock bara mellan 08-17) ville man prata senare var man tvungen att beställa..fränt tycker jag.

2007-08-21 @ 19:51:03
Postat av: jessica

hey! can I hämta the minneskort in that brevbox? :)

Postat av: Gunnar Bark

Fränt är väl en doft?

2007-08-26 @ 03:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback