Jag är Bono.

22.32   Augusti 4   2007

Nya strumpor i mjuk skinnsko
Sko på inomhus. Jag har det allt oftare.
Running to stand still är just nu topp 10 av världens bästa låtar.
Jag dricker J.P. Chenet
Out of control går också in på topp 10.
Just nu alltså.
Jag gillar att göra listor. Och att inte vara ärlig om ordningen.
Ett nytt glas nu.
Jag vill vara Bono nu. Nej mister Mullen förresten.
Pete sitter med nån telefonlista och sa nyss att hon är go hon.
Jag har fin vit skjorta idag.
Känner mig lite uppklädd. Lite svettig.
Jag skriver om det här i en blogg. Varför det?
För att Pete är så satans upptagen med sitt papper.
Båda pratar med varandra. Ingen lyssnar på den andre.
Vi är i våra egna världar.
Sen när vi är klara med dom höjer vi volymen.
Det här vinet är gott det.
Läste Sorta Fairytale nyss. Gillar´n
Läste Hellvis också. Martin i välansade skägget utanför Ullevi.
Man läser bloggar. Man gör det.
Och än har jag inte fattat varför.
Nu vill jag vara The Edge fast med mer hår.
Jag känner mig otroligt ung ikväll.
Det var inte igår.
Har lite armsvett. Det är varmt här hos Pete.
Idag tänkte jag i förbifarten. Heter det så förbifarten. Sitter det ihop måntro?
Jag tänkte att tjejer är dåliga på att köra bil OCH ja... just då generaliserade jag och tänkte att alla tjejer är dåliga på bilkörning. Jag stör mig på när folk ser koncentrerade ut vid ratten.
Nu fick jag ont i ryggen.
All sten jag burit idag.
Nu får jag sluta med det här.
För svettig.
För ärligt börjar det bli.
För sugen på att sluta värma upp låren med laptopvärme.
För sugen på J.P
För att bara därför.
Jag gillar inte TV 4
Jag gillar pannbiff med lök.
Och rågkusar.
Och spännande nyheter.Olyckor i viss mån.
Och brun hud.
Och frukt.
Tintin också men det var längesen jag tog ett album.
Jag tycker spiskummin är ett fint ord.
Jag tycker tjejer har ett större utbud av kläder än killar.
Eller får man säga oss män.
Rotmos är gott.
Makrillen är en vacker fisk.
Running to stand still är fortfarande top 10.
Pete undrar vart man hittar Punkkoderna.
PUK-kod säger jag att det heter.

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Hejsan!
Vill du ha din blogg fixad? Mejla eller adda mig på [email protected] (det är självlart gratis!)
Kram Bloggdesigner

Postat av: Hanna

Jag är jättebra på att köra bil. Jag ser inte det minsta koncentrerad ut och ofta skickar jag sms samtidigt.

2007-08-05 @ 20:19:07
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: S

Och det där gjorde min dag!

2007-08-05 @ 22:32:19
URL: http://asortafairytale.blogg.se
Postat av: jessica

det e nått speciellt med vita skjortor och the edge, och bono oxå :)

2007-08-06 @ 10:17:57
URL: http://goodmorning.blogg.se
Postat av: Karltanja

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2009-03-18 @ 12:24:08
URL: http://karltanja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback