Kamprads Katlagrotta

Skaru dit får du gärna köpa med en Lindmon träpersienn
en vit.
120 x 155 cm
299 kr
Solen väcker mig alldeles för tidigt.
Det är inte nödvändigt.
Jag har rätt att sova länge.
Jag är uppe sent
Jag har rätt till sen förmiddag.
Så köp med en är du snäll.
Jag bjuder på kaffe här på jobbet.
Om du köper med en persienn så jag får sova.
Och min mobiltelefon är fortfarande ett haveri.
Jag tycker det är nån annans fel.
Nån annans fel att jag är bortkopplad från världen.
Från farsan och 0,1 och Sten och Jubal och Pete och Ullas morsa och
Klara och golfbanan och Hannes och East och Hyllen och telesvar
och allt annat jävla viktigt som bara måste ringas upp.
Den skriver staket eller fyrkant om man vill kalla dom det.
# Sådana där hela tiden. Jag blir så vansinnigt förbannad.
Det är en hatkänsla när den inte går att använda.
Ett hat. En puls som stiger. Pumpar.
Dom som gjort den här totalt värdelösa telefonen.
Dom tar inte sina liv på allvar.
Saker håller inte.
Saker går sönder.
Varför pajar allt så lätt ?
Vilken frustration.
En av de få gånger då svordomar känns väldigt befogade är
när mobilen krånglar.
Mobilen är och förblir djävulens påfund.
Men som sagt. Köp med en persienn är du snäll.
Vem än du är.

Kommentarer
Postat av: densa

Har du en sony ericsson..? det har jag, jävla pisstelefon.. displayen går ju faan inte o läsa i solljus..
nästa gång blir det nokia igen..

2007-08-01 @ 22:51:21
Postat av: jessica

men jävlar, jag var ju där igår, hade ju kunnat köpa med en sån...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback