Katastroftelevision

image497
Från 12.35 behöver inte jag jobba mer. Inte förrän 14.35 ungefär.
Jag gillar spännande sport på tv.
Bara sport är inte så kul men spännade sport är bra.
Finaler, sista sekunderna och andra halvlek är kul.
Jag gillar känslan av att nånting håller på. Nåt alla pratar om.
Som ett vinter-os. Det förenar en massa människor.
Det blir liksom en mysig soffa där alla kan sitta i och ha ledigt.
Alla blir glada när det händer nåt. Följa nånting.
Jag kan gilla katastrofer också. När det är nyheter varje halvtimme och alla kollar.
Elfte september och Tsunamin var som ett fotbolls-VM i sig.
Ett krig här i Sverige skulle nog toppa vilken avgörande straffsparksläggning som helst.
Heja Kallur!


Kommentarer
Postat av: Grahn

Jag vill jättejättejättegärna ladda upp med din Kallurimitation. Spela in och lägga upp här, tack. Berätta om hur det kändes i semifinalloppet.

Postat av: Anonym

systrar emellan
på en fråga till den mindre vinstrika systern Kallur angående prispallen svarade hon
"Det är bara nyttig avundsjuka"

2007-08-29 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback