My miracle drug 03.44

Handla mos och hon känner igen mig.
Då kan man fundera på om man ska skaffa sig en ryggsäck med ångest
eller bara njuta av livet. Det lilla härliga medelstadslivet.
Du bara skriver. Så otrevlig säger tysken.
Han ä inte så trevlig han heller.
03.27 och världen klarnar.
Min fot är dubbel. Den känns inte.
Doktor bar har tagit hand om det.
Trettioårsfest. Italiensk buffé och massa ost.
Sätter sig på en massa oberäknerliga ställen.
Gerej rå säger tysken. Han vill inte att jag skriver fast han inte har nåt vettigt att säga.
Han mår dåligt av tystnad. Som en partypingla med damp.
East är i huvudstaden och jag är här men vi gör samma sak.
Förbereder oss för söndagen. Vi vill ha aktiviteter framför oss.
Tänk om ja vore Larry Mullen. Då låg jag nog o sov nu med ett par masserade armar.
Det kan bli så mycket text efter en sån här kväll.
Det kommer mest ingenting.
Likstel.
Nilla mötte mig och jag fick cykelnyckel.
Jag och Lanno hittade en död duva mitt i gatan.
Jag tog kort och sa att vi kollar på den imorgon.
Paint skulle vilja ha en brud på var sida säger han.
Istället för oss. Ändå gillar han oss. Vi. Oss.
Jag o tysken.
Men om han ändå hade en på var sida.
Foten börjar värka nu.
Snackade med M på Kori. Hon var med på noterna.
Glad skratt och golf kanske. Hon har 5,5
Jag 4,5
Tysken har verkliga problem med att jag sitter vid datorn.
Det är ett jävla umgåsande i hans hjärna.
Lägg dig!
My miracle drug is this morning.
Snart skränar måsen och solen trögar sig upp.
Kuckeliku.
My miracle drug is Kenneths.

Kommentarer
Postat av: J.

En natt som den här saknar jag verkligen Kenneths varma, välkomnande famn (infravärme).

2007-08-19 @ 04:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback