Snutflytt

Hjälpte Polisen att flytta idag.
Jag fick aldrig en skymt av excelarket men en annan lista såg jag låg liggandes i köket.
En uppdelningslista. Med ett pris bakom varje grej.
TV - 10.000
Sen åt vi mat. Vi som flyttade.
Marty och var det Håkan han hette kanske.
Dom snackade film. Den ene hade duk hemma. 120 tum.
Håkan hade nyss köpt Jurrasicboxen med en extra DVD om inspelningen.
Polisen knep några sekunder av samtalstiden och sa att han
var på en väldigt dålig film en gång.
Solen höll på att slockna och människan var tvungen att spränga
en atombomb vid solen.
Vid eller i. Jag kommer inte riktigt ihåg.
0,1 kommer sen efter sex.
Då ska vi sporta.
Han ska köra hårt nu säger han. Måndag, onsdag och fredag.
Ja vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Jag tror att polisen växte upp på Ebba Donas väg. Eller Ebba Dhonas väg. Ebba Dohnas. Ebba Donash väg.
I ett gult hus på hörnet. Han hade nära till Ekebyhallen. En ICA affär. De fick stänga när OBS öppnade. Eller om det var för att de andra snattade så. Kanske därför han ville bli polis. Ta fast snattare. Handla nära.
Eller så är det en annan kille jag tänker på.

2007-08-06 @ 20:29:55
Postat av: Runarmargrethe

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback