transfettsrondellen

Är det verkligen nödvändigt att man ska behöva prata med nån när man beställer i en Macdonaldsjävladriveby?
Och så undrar jag om stora kroppspulsådern snart spricker. Aortan.
När jag har ont på det där stället som jag har ont på nu så tror jag att det snart är kört.
Idag är det torsdag och inte har jag ätit ärtsoppa med fläsk än.
-Ja nån pannkaka fick ja inte!  Det kommer jag ihåg att Allan Edwall sa på vinylskivan som snurrade hemma. Paradis-Oskar var på luffen med Rasmus och hade blivit haffad av polisen efter att ha hängt med Liv och Leander.
Poliskommisarien frågade om det var allt han hade gjort i torsdags.
Eller det var mer såhär.

- Vad gjorde Paradis-Oskar i torsdags?
- Jag åt ärter med fläsk!
- Var det allt?
- Ja nån pannkaka fick ja inte.
- Jag menar var det allt ni gjorde i torsdags?
- Hur håken skall jag komma ihåg det. Men så mycket minns jag att jag inte klädde ut mig till två maskerade män och rånade tant Lindberg.
- Ja vi får väl släppa paradisluffarn. FÖR DEN HÄR GÅNGEN!

så var det.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Lätta poäng. Referera till nåt barndomsminne.

2007-08-26 @ 03:41:34
Postat av: Anonym

denna ständiga nojja att det ska värma till i övre delen av bålen och sen bara ta slut.

2007-08-28 @ 19:25:43
Postat av: Noakatharina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback