Vändstekt

Jag har nytvättat hår idag.
Och slut på hårprodukt.
East har fått in mig på body lotion.
Det har jag i håret.
Men idag har jag alltså nytvättat hår.
Det flyger och jag känner mig tunnhårig.
Jag är ingen tunnhårig person så jag får känna hur det känns.
Vi ska spela golf idag.
Med nytvättat hår.
Messade Märta om han hade en keps.
Min är puts väck.
Jag åt mycket frukost idag.
Nästan så att jag mådde lite dåligt efteråt.
Och så det här håret.
Igår tvättade jag kläder och såg på ett program
om en finlandssvensk dam som gillade örhängen.
Hon hade en massa olika örhängen.
Stora saker,
Ett par såg ut som stekta ägg.
Dom bjöd in till kontakt och kommunikation sa hon.
Det slog mig att det är rätt konstigt att göra hål i öronen och hänga saker där.
Särskilt saker som ser ut som stekta ägg.
Nu kommer dom och hämtar mig.
Mig och håret.
Idag är jag ful.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du undrade över tjejer och smink men har lotion i håret? Ha ha.

2007-08-15 @ 22:45:31
Postat av: Stefan

Skönt att du står för det i alla fall ;)

2007-08-15 @ 23:02:01
Postat av: knut

ja du som älskar STORA örhängen. haha och ägg. hehe

2007-08-19 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback