Visa mig

Jag tycker det är jobbigt när kassörskan alltid säger att jag kan trycka kod plus klar.
Precis när det dyker upp tryck kod i den lilla gröna rutan.
Då säger hon att jag ska trycka kod plus klar.
Förmodligen är det så att på hennes sida kommer den texten upp 1 eller 2 sekunder tidigare.
Då hinner hon säga åt mig vad jag ska göra.
Som att jag bara står och inte förstår vad jag ska göra.
Jag väntar ju på att det ska stå tryck din kod i displayen.
Jag vet att jag ska trycka koden plus klar.
Vad har jag annars tänkt göra när jag dragit kortet i kortläsaren.
Jag måste säga till snart. Säga att jag vet att jag ska trycka kod plus klar.
Eller bara fylla i precis när hon säger att jag ska att jag ska trycka trycka kod plus klar.
Det är irriterande.

Idag har Gunnar Bark ätit en halv smörgås och kexchoklad.
Han trodde han "gick över på citronvatten efter tolv men det var bålen".

Nu är det 2007. Snart är det julafton.
.

Kommentarer
Postat av: Martin

Var inte så gubbgrinig nu. :)

Postat av: Gunnar Bark

Var inte så gubbgrinig nu. :)

2007-08-27 @ 14:01:50
Postat av: Akinnah

Ha ha ha, så klockrent! Jag irriterar mig också på det.

2007-08-28 @ 14:11:02
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: C

Haha, fan vilket skönt inlägg! ^^

2007-09-05 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback