Where is the porrkasse?

image480
Så kan det gå.
Roland pratade om att han tycker faktiskt att det ska bli skönt med höst
och att om man vandrar i bergen så går man ned jättemycket i vikt och äter nötter har vattenpauser och
går flera timmar om dagen. Sen vek sig världen. Världen blev sned och sen upponed.
En rot en gammal kille och en massa barr.
ZZ har lagt ett skumt piller i min brevlåda.
Han hörde om min fot och sa att jag har grejerna du behöver.
En annan vän. Vi kan kalla honom Dedee.
Dedee hade kollat på erotik på internet. Av bara farten lät det som.
Han hade sett behind the scenes. Ja av en sån snuskig film.
En tjej som berättade hur hon blev naken filmstjärna.
blbalblablalblalba osv och allt annat och så.
Dedee menade att hon hade uttryckt sig så rakt på sak. Så vanligt.
Det fanns inget spännande längre.
Det var så rumsrent med porr och snusk nu så han menade att det dröjer inte länge
förrän dom sitter i gomorronsoffan och visar olika ställningar och allt annat möjligt kladdigt.
Det har försvunnit. Det spännande. Det är för vulgo.
Snart måste man titta in i varandras tarmar för att bli sugen menade han.
Ja sa jag. Tio år är nog för länge.
Vi vill cykla dom där milen till den där platsen det ryktades om att det fanns tidningar.
Blöta tidningar med naket. i en stor hög i en Pekåspåse.
Så var det då. Förbjudet. Lite censurerat.
Vi vill ha mindre porr nu.
Mer hamburgare och mindre porr.

Kommentarer
Postat av: V

Mat gar fore allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback