www.aorta.com

Nu är det snart hem.
Tänka att jag ska duscha och komma i säng.
Sätta mig ned lite. Bara för en stund. Tänka på att duscha.
Kolla tvn. Kolla mobilen. Kolla taket. Kolla om lampan sitter snett.
Kolla på bordet som var ett projekt att få upp.
Kolla på bordet som fortfarande är ett projekt.
Projektet dog när gips molly inte fungerade.
Tänka på att duscha.
Ta av sig jeansen. Göra sig redo att duscha.
Tänka på att resa sig upp för att duscha.
Sitta kvar.
Svt 24 börjar.
Ta av sig tröja.
Resa sig gå till köket och kolla i kylen.
Gå till toaletten. Kolla i spegeln.
Gå till tvn. Sätta sig.
Gå upp. Duscha. Tänka på att grannarna hör hur det tjuter i rören.
Skrapa med fönsterskrapan efter dusch.
Torka sig.
Snyta sig.
Fan vilket jävla jämmer.
Fan vilken skit det här är.
Den här texten som står här.
Vilket menlöst dravvel. Ett sånt slöseri med tid.
Jag borde ta mig hem.
Bara lite mer internet och stora kroppspulsådern spricker.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Jag tycker att din blogg har ballat ur. Ballat. Ur.

2007-08-26 @ 03:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback