Äntligen hemma!



Jag älskar inredningsprogram.
Jag tycker det borde finnas åtminstone fem sex till av dom.
Vi kan helt enkelt inte få nog av att göra om, fräscha till och göra nytt.
Nytt nytt nytt. Jag älskar nytt.
Ordet nytt är härligt och får mig att känna mig fri och levande.
Eftersom jag är så fascinerad av detta och vad de kan göra med oss människor,
vad det kan få oss att uträtta och på vilka sätt det kan få oss att växa som individer så var jag tvungen att göra ett eget pilotavsnitt för att kanske kunna ha en chans att få ha mitt eget program en dag.
Just det här programmet handlar om hur man på ett lätt
och enkelt sätt arbetar med ljus.
Att på ett jättefiffigt sätt piffa till köket med en persienn skapar kontraster med rumskänslan. Och ytorna där man bara ska vara och sitta ned och ta det lugnt öppnar upp sig och visar en ny sida av ett rum som förut bara kändes mörkt och ogästvänligt.
Vi får en lätt överblick över det kraftulla i att förändra.

Kommentarer
Postat av: Roland

Vanillaface goes gay...

2007-12-28 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback