Bror och Reinhold

image666
Vi heter det i andranamn. Inte bägge alltså. Gunnar heter Bror och jag Reinhold.
Reinhold ville jag inte inte heta i mellanstadiet.
Gunnar har haft större problem med sitt förnamn.
Han blev kallad gugge ända fram till högstadiet.
Sen blev det Gnu.
Ett år efter det blev det G.
Det var helt klart tuffare.
Jag var nära att bli döpt till Fritiof. Arma barn.
Jag och Gunnar ska på fest.
En hejdunderfest.
Vi har båda skägg.
Ingen av oss gillar att ha slät hud i ansiktet. Gunnar var tvungen att raka sig slät en gång förra året. Hans trimmer fungerade inte och det var för varmt för att ha kvar det tjocka skägget han hade då.
Det måde han inte bra av.
Mådde.

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Har du stretchat?

Postat av: Anonym

bara hamstring och höftböjen

2007-12-07 @ 20:54:21
Postat av: Sawes

Klipp dig inte för mycket Reinhold!

2007-12-07 @ 23:29:51
Postat av: Anonym

Hud. Bra. Bra.

2007-12-09 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback