Finns inga tårtbitar kaviar i cirkeln

image664
Nu sitter jag här utan mat.
Igen.
Det fanns ingenting i kylen. Det visste jag när jag var på väg hem.
Jag var hungrig och behövde äta.
Jag gick hem ändå. Varför gick jag hem.
Jag trodde att det på nåt onaturligt sätt hade flugit in produkter i mitt kylkåp.
Jag kom hem och upptäckte att det inte fanns nåt man kunde kombinera ihop till en maträtt.
Kaviar och gurka,?  Äppelmos och wasabi?  Lingonsylt och ett ägg?
Nä kört. Så kört det bara går.
Och nu är tvn på så jävla högt. Nåt konstigt jag börjat med.
Det är för hög volym nu när det handlar om krimtatarerna i Uzbekistan.
Nu säger Ragnar Dahlberg oj va härligt till damen som gjort om sig.
Hon har fått en distinkt lugg. Lite fräckare. Lite modernare och cool.
Men för helvetes jävla skit ro hit maten nån.
Jag är på ett superduperhumör.
Imorgon får jag besök. Innan det ska jag äta.
Och stretcha.
Och rulla runt.
Och bada.

Kommentarer
Postat av: Sawes

Men ägg och kaviar funkar ju ihop. Å gurka och lingonsylt.

2007-12-07 @ 15:56:25
Postat av: kakan

är jag är riktigt hungrig och jag VET att det inte finns något i kylen förutom en citron och mjölk brukar jag blanda ihop det och tänka att det är någon ny exotisk maträtt.
Men... man måste blunda när man äter det och verkligen VERKLIGEN koncentrera sig på att det är det....

Postat av: Bredeandrea

NICE SITE WELL DONE

2009-05-21 @ 08:31:48
URL: http://bredeandrea.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback