Suk

DSC05884.JPG
Dagen före nya året med yrsel och klåda,
gröt och smörgås och sprintskidor från Prag.
Feber och ett absolut vänteläge.
Apelsiner skalas och jag ser på tv, dricker vatten och ser på tv.
Jag spelar gitarr och tycker det låter förjävligt och slutar med det och ser på tv.
Kollar skafferiet och öppnar kylskåpsdörr. Äter en körsbärstomat och ser på tv.
Spottar i handfatet och ser på tv.
Roland är också sjuk. Han säger att det är bra med feber.
Nån hade sagt det till Roland. Nån naturdoktor.
Ljumsken är svettig.
Jag minns Jäger och 2 för 28.
Varför vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gubbvarning att stoppa in förbrukat papper i rullen. usch och fy

2007-12-30 @ 16:45:03
Postat av: Anonym

eller att snyta sig ut i luften samtidigt som man springer. den är det varning på

2007-12-31 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback