Whiplash

image661
Jag kom just på en lysande idé.
Jag har löst alliansens problem med opinionssiffrorna.
Dom är ju inte riktigt all time high. Dom är som en sänka i berget.
Som blöt mossa.
Alliansens siffror.
Stackars Fredrik och alla dom där andra. Och Filippa såklart. Och barnen.
Och farmor och farfar.
Det går inte bra helt enkelt.
Men dom syns ju till då och då. I tv-apparaten.
Jag tänker på han med tofsen med smycke i snibben och så hon rymdministern.
Och så Fredrik då såklart.
Dom är där och pratar och pratar.
Till dom som alla har lite blåfärg på fingrarna har jag en utomordentligt bra idé som säkert skulle få upp de där procenten.
Hallå alliansen lyssna nu noga.
Det är okej att le lite. Nån gång. Mungipa upp. Stapel upp.
Det är många som kan luras av det där vet ni.
Bara så ni vet.
Ni har bara inte riktigt hajat galoppen.
Sprungit fjärde utvändigt alldeles för länge.
Men nu finns också risken att ridspöt spelat ut sin roll.
Piskan har fransat upp sig.

Varm smörgås är ju väldigt gott.
Det åt man ofta på nittiotalet.
Jag ska börja igen.

Kommentarer
Postat av: Krona

på fredagar passar det bra med varmamackor o kanske lite för nedkylt vitt. Det funkar bra för mig

2007-12-05 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback