fårskalle

bark
När jag kom till jobbet idag tutade det bakom mig.
Det var Gunnar Bark som kom i en vit bil.
Gunnar är han som är på bilden.
Gunnar hade en stor jacka på sig och i handen hade han en semla och en banan.
Det var det enda han fick tag på sa han när han hade lämnat Sara.
Sara är Gunnars gravida tjej.
Gunnar tänkte äta semla till frukost. Han behöver fett sa han. Nu när det är så kallt ute.
Jag sa att han kunde få äta av min frukost.
Det ville han.
Gunnar sa att han kunde äta flera liter gröt. Det tror jag inte på.
Vi åt gröt och smörgås och pratade om flera olika ämnen.
Gunnar föder upp får och eldar med ved. Förut eldade han med pellets.
Gunnar är äldre än mig. Det tror man inte när man ser honom.
Gunnar skulle åka till Kil och träffa nån och prata om nåt. Ett möte om ull tror jag det var.
Han åt upp allt han hade fått i skålen.
Gunnar har aldrig varit dödligt sjuk.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Bark

Jag plockade undan disken och ställde in maten i kylskåpet. Jag lade ner havregrynen i en låda som det såg som att paketet legat förut. Olle märkte aldrig att jag städat.

2007-01-31 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback