Blodgenomströmning

Stena sa vi skulle till skut nu.
Bada lite bastu och öka blodgenomströmningen.
Springa lite.
Åt en god kyckling på golfbanan förut.
Ett äldre par satt bakom mig.
Dom och jag. Ingen mer.
Ronge torkade bord och pratade om tävlingsmänniskan.
Jag höll med om det mesta. Fick korianderblad på näsan.
Paret bakom mig sa ingenting under hela sin middag.
Tyst satt dom och åt.
Det tar kanske slut på dialogen efter många år ihop.
Sitta tyst med varandra är underskattat.
Riktiga vänner gör sånt.
Sitter tysta.
Miksen är på långsemester han.
Tankar och köper choklad.
Sover över och stretchar.
Imorgon är det tisdag.
Tisdag långt ifrån när.


Kommentarer
Postat av: Krona

Jag hinner aldrig sitta tyst med min sambo för när jag har fått min mat så har hon redan ätit färdigt o tackat för maten som jag med glädje har tillverkat...men vi är tysta när vi sover istället det måste vara värt något?

2007-07-24 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback