Bluegrass

Såg en blåhårig tant häromdagen.
Jag och East var ute och cyklade.
Jag tror det var jag och East iallfall.
Minnet sviker.
Alltför ofta.
Är det Korianders fel månne?
Hon var blåhårig iallfall.
Det finns inte alltför många av dom men dom cyklar ofta och ser väldigt
glada och ofta rätt hälsosammma ut.
Lite sådär grönsakstantiga och mycket fiskleverolja.
Men det blåa håret som sagt.
Blir det fel vid nån färgning eller väljer dom den blå färgen.
Kan frisören verkligen ha blå färg?
Märkligt och udda.
LIte galet men glamoröst modernt.
Jag ska fråga mormor om det där.
Hon har vitt hår.

Kommentarer
Postat av: pete

Ja såg en röd, med betonig på Röd.

2007-07-24 @ 01:33:45
Postat av: jessica

har aldrig riktigt förstått det där med blått å lila hår på tanterna. det där med minnet sa de förut på tvn att man tränar upp med korsord.

Postat av: V

Det finns inget pigment i vitt hår därför är det svårt att färga utan att det antar fel nyans. Lite som när de blonderade tjejerna i Grums vill byta till brunt hår o köper en toning utan lite rött pigment i. Då blir det grööööööönt. HAHA.

2007-07-24 @ 09:14:11
URL: http://vickansfanclub.blogg.se
Postat av: Krona

Min mormor är död men innan det så hade hon vitt hår. Kan inte minnas att hon hade blått någon gång...minnet sviker...

2007-07-24 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback