fader vår.

Vi har övernattat i ett massageinstitut.
Inte illa.
Det fanns ingen dusch där.
Vi fick åka dit Rickan och Chris lyade.
Hon som inhyste familjen Råtorp sa att jag och Grahn kunde 
duscha i lägenheten under.
Vi var ju fem st som skulle tvaga oss.
Vi blev inkastade i en fyrarummare som tillhörde nån Albert och nån äldre dam.
Albert och nån äldre dam var på resa.
Tyst och stort. Lustig känsla att stå halvnaken i en okänd lägenhet 
som dessutom tillhör ett äldre par.
Jag började duscha. Grahn är ofta nummer två när de 
kommer till den typen av turordning.
Jag lånade schampo oh balsam.
Albert brukar duscha här tänkte jag.
Han känner inte jag.
Vad skulle jag säga om dörren slogs upp.
Hur många sekunder har man på sig.
Hur hinner man förklara sig.
Sen gick jag runt där med handuken på det stora trägolvet.
Som Göran Stangertz som Jack.
Eller hur han stavar.
Nu vill Grahn dricka öl.
I regnet.
Ok säger jag.
Han är en jävel.
Han skall bli pappa i Januari.

Kommentarer
Postat av: Anthonyalise

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

Postat av: Anthonyalise

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-15 @ 08:49:43
URL: http://anthonyalise.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback