Garfering.

Gucci är stressad idag.
Han skall till Skåne. Semester. Han passar på att gå på Anna Tröttheimkonsert också.
Gucci är sådär stressad så att han inte hör vad man (jag) säger.
Men inte surstressad. Nej inte det.
Hade han varit surstressad hade han sagt åt mig en massa saker.
Typ sänk volymen och jag har inte tid och sånt.
Jag har kanske för mycket tid.
Idag skrattar han inte åt mina onödiga kommentarer.
När han skall skriva fotografering på fakturorna skriver han
alltid fotogarfering säger han.
Som när jag ska försöka skriva kasnke.. aksnke.. kasnke.. kanske.
Kanske.

Olika volym på låtarna i Ipoden är ett problem.
.

Kommentarer
Postat av: Blåskägg

Okej. Har läst din blogg från början till nu. Det tog tre dagar. Den är skitbra.

Postat av: Gunnar Bark

I iTunes kan man kryssa i att alla låtar ska spelas med samma volym. Jag har läst din blogg från början till nu. Det tog nio månader.

2007-07-04 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback