Kaloriträff

DSC03752.JPG
East jag o Hirra.
jag och East ville ha nachos.
99 sa hon tjejen i baren att en nachos plus en öl kostade.
Det tog vi.
Båda tänkte att vi blir feta men att det var ett förträffligt erbjudande.
Kändes som ett riktigt dödsbud men ändå bra.
Hirra undrade vad man skulle göra istället för att jobba.
Det enda han kunde komma på var att köpa trisslotter.
Jag föreslog att han kunde gifta sig med en äldre homosexuell farbror.
Det var lite sådär omoget sagt. Att bryta konversationens röda tråd.
East sa varför inte en äldre dam bara.
Det har du rätt i sa jag.
Skriva en barnbok sa Hirra.
Typ som Harry Potter sa East. Den har ju sålt så mycket.
Och sa han, det är för att den kan läsas av allt ifrån 8 - 58 åringar.
Jaha sa vi.
Hirra skulle åka tåg hem imorgon.
Han bor i Stockholm. Dit ska East snart flytta och jobba på
en reklambyrå med konstigt namn.
Dom har ofta lite konstiga namn. Reklambyråerna.
Hirra och jag kollade ofta på Metallicavideos när vi var yngre.
När vi var yngre än det kollade vi på Critterna och Michael Jacksonvideos.
Men Metallica var coolast.
"A year and a half in the life of Metallica".. såg vi.... om o om igen...
James var idolen, Jason också cool, Lars lite lite störig och Kirk mest ett medhäng.
.

Kommentarer
Postat av: Sverredagny

Sehr schon, gut gemacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback