Morning Road.

ed
Bärja, Jubal, Jess, Sten och jag.
Jag tror att jag står utanför bildkant och därför måste böja mig inåt.
Handsken i bakfickan ser ut som en liten liten bläckfisk.
Sten är nyklippt och gör snyggminen. Den glada upprymda.
Jess har fått ny blå hood av JJ.
Vi åt geléhallon och mintchoklad, pratade om hur kroppen förändras
och nån gammal fylla.
Bärja spelade och spelade och sa att råggröt är det bästa av världar.
Han sa också att man skulle äta som Bruce Lee. 70 %. Du skall aldrig äta dig mätt sa han.
Jess sa att hon hade ätit så mycket en gång att hon inte fick luft.

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Jag gillar din pose bäst iaf... :) / Annika

Postat av: Gunnar Bark

Han har klippt sig. Det var ta mig faan på tiden.

2007-07-10 @ 21:09:23
Postat av: 0,1 Ton

Ni ser ut som The Concretes!

2007-07-11 @ 09:08:14
URL: http://www.the-national-anthems.com
Postat av: Krona

Jag gillar blackfisken bäst, de gör sig så fina på bild. Men du ä snygg oxå.

2007-07-11 @ 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback