... och rulla runt

Det är ett väldans drickande här i Norden.
Ett supande.
Ett härj.
Ett sommarexploderande.
Förut var det en dag i veckan folk gick ut på krogen.
Nu är det en dag i veckan folk inte går på krogen.
Ett sväng om något.
JAg har ätit väldigt mycket geléhallon idag.
Gamla geléhallon.
Snackade med 0,1-ton idag.
Han jobbade och ville äta med mig.
Jag spelar mycket gitarr idag.
Gitarr är ett instrument som många kan.
Jag vill gå och lägga mig.
Jag kanske skulle ta och bli fosterförälder eller nåt
Undrar vad Grahn gör idag.
Igår träffade jag Grahn med flicka.
Jag var den där berusade i samtalet.
Dom var de där lugna och reserverade.
Mätta och belåtna.
Tillbakatillsittbordlugna.
Dom ser ut att ha det bra.
Sånt kan jag gilla.
Att se folk ha det bra.
Olsson går en intensivkurs i golf.
Visby.
Läste teori idag och gillade pitcharna speciellt.
Jag längtar efter kött.
Sås också.
Kött och sås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback