Run Forest!

Springa ikväll.
Igen.
I spåret.
Svälja flugor och andra ickemedvetandes flygfän.

Jag springer för att dö senare än tänkt.
Jag springer för att inte magen skall bli pösig.
Jag springer för att det är så tråkigt att börja med det.
Jag springer för att smörgås smakar så bra efteråt.
Jag springer för att tjejer gillar att man springer.
Jag springer för att jag sover bättre.
Jag springer för att känna skogens dofter av mylla och blöta grejer.
Jag springer för att inte få cancer.
Jag springer för att ha nåt att göra.

Pratade med en tjej på en oas i helgen. Jag hade mött henne när jag sprang en dag.
Jag erkände att jag tagit extra stora steg när jag såg henne på avstånd.
Sprang nämligen fort förbi henne så att det skulle se ut som om jag hade ett sånt tempo.
Bra att erkänna saker ibland.
Vad jag mer tänkte sa jag inte.

Kommentarer
Postat av: V

Den lilla brunhåriga?

Postat av: Tomas

Så jävla träffsäkert! Lysande!

2007-07-02 @ 20:06:10
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: Krona

Det bästa med att springa ä att man får vara hemmifrån. inte städa, inte diska, inte laga mat, inte handla, inte vätta fönster, inte skura golv, inte bädda, inte skruva upp lampa men det bästa är nog att det går så snabbt!

2007-07-11 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback