gas station our times fetto getto

Det blir inte roligare än såhär sa han på msn
En vän sa att han nu hade 100 % roligt i Karlstad.
Livet blir påtagligt ibland.
För honom just då.
Alldeles nyss.

Jag åt en korv igår.
Jag åt en korv väldigt sent.
Nära midnatt.
Shellwurst med mycket vitt vetemjölsbröd.
Ingen dricka.
Hem och tänkte på att jag ätit korv väldigt sent.
Vid tandborstningen tänkte jag att korv är förbannat gott.
Det kan finnas ordentligt med välbefinnandeprocent i en bensinmackskorv.
Men jag tycker synd om de feta taxichaffisarna.
Dom hänger liksom över borden där inne.
Visar skåran ibland och tar en halvliter läsk.
Ibland kan jag känna mig illa till mods över fett.
När tjockisar äter.
Jag vet att det är fula tankar.
Fullt medveten om detta.
Jag försöker bli bättre.

... det där var ju inte särskilt ärligt skrivet.
Jag skrev så för att bli av med dåliga poäng.
Gör jag något åt det egentligen.?
Att bli bättre på att inte tänka de där fula tankarna.
Snarare blir det värre.
Känns det som.

Jag går runt och försöker prata som han med roliga rösten i Mammas Nya kille.
Han som säger saker som  Häjlt scheukt tröåkigt. Dät vör en kömpis i scheuan.
Gucci plåtar en pappkartong nu.
En apelsinkartong.
Han fotograferar en apelsinkartong med sin kamera.
Kameran kostar lika mycket som 15.000 kg apelsiner.
Om dom skulle ta runt 15 kr kilot.


Kommentarer
Postat av: Karljeanett

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback