gucci och lanno. regn och roland.

Gucci har en liten scarf idag. En liten smal värmande scarf.
Jag tror han har köpt den i London.
Lanno kör vit skjorta i tunnt bomullstyg och nytvättat hår.
Dom snusar och dricker kaffe om vartannnat.
Nu tar Lanno ett äpple.
Han gillar frukt mer än jag vet om.
Igår spelade han fotboll. Han tyckte det var jätteroligt.
Han berättade att det förmodligen gick väldigt långsamt men för honom kändes det som att det gick i ljusets hastighet.
Alla skrek passa eller skjut sa han.
Sen träffade han en kompis på en bar och drack lite öl.
Han kunde knappt gå till toaletten sa han. Fotboll känns.
Dom båda är på ett bra fredagshumör idag men skulle må bra av lite klassisk massage bägge två.
Idag är dom stiligt vuxna.
Det regnar ute.
Det är vackert.
Undrar vad 0,1 gör nu. Han är i Åmål eller nåt kom jag på.
Jag sitter med den är pdfen jag.
Roland sa att han inte hittat några skor.
P3 spelar vansinnigt dålig musik men har många pratare som låter snygga.
Jag har ingenting till den här bloggen nu.
Den känns som den tagit lång sovmorgon och ligger och dreglar lite halvvaket.

Kommentarer
Postat av: alex

Vackert regn?! Snacka om att ha ett halvfullt glas.

Postat av: V

It's having a dribble.

2007-06-01 @ 13:46:01
URL: http://vickansfanclub.blogg.se
Postat av: Tonynatasha

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-04-06 @ 10:43:53
URL: http://tonynatasha.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback