hq VF

hq VF
Skägget Olsson redigerar sista sidan med arkarna.
Jag väntar.
Det kliar i ryggslutet.
Kanske för att jag hoppade duschen imorse.
Över VF HQ vilar en lugn lysrörsstämning med några få dörrar
som går upp och går igen.
Fan jag tror det blir skitbra med 3 sidor säger skägget.
Ja säger jag.
Nu gör det ont i höften med.
Jag måste ut och springa bort både Langosen och Smålandsrullen imorgon.
Känner mig jäst och överhettad.
Skägget skall bli farbror sa han imorse. Han kände att han behövde skaffa
sig nån mer gubbig sida. Typ att alltid harkla sig på morgonen så att
man måste spotta i slasken i köket eller i handfatet.
Varje morgon alltså.
Mitt högra ögonlock hänger lite har jag märkt.
Undrar hur länge det har gjort det-... säkert 10 år.
Kanske 15

Kommentarer
Postat av: Ansa buss

ja det var det första jag tänkte på när du sa att jag inte fick åka med ansas buss till skolan...va fan tänkte jag..hur kan han tänka så o säga så? Han har ju ett ögonlock som hänger på snedden!

2007-06-18 @ 14:14:22
Postat av: Kjellana

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback