Inte där utan Hair

Måste ha sovit på rygg inatt.
Vaknade upp och gubbharklade mig ordentligt.
Dom svarta ringarna under ögonen bevisade att nattens utflykt
med Gucci inte var en dröm. Och för att inte få en massa manliga
erbjudanden så klargör jag nu att det var jobb det rörde sig om.
Vi åkte förbi UpstHairs inatt. Varför envisas många frisörsalonger med att heta nåt
med hår i namnet. Varför inte bara låta det heta nåt med salong eller frisör i namnet.
ja ja. och så hade vi krisen i mellanöstern att tänka på också.

Kaffe med Gucci nu.
Postfläkten ger sig aldrig.
Inte heller måsarna.
Läsa nån tjejblogg först. Nån med klänningar och nåt inredningstips.
Kanske nån bild på Jude Law också.
Eller nån kille som är helt underbar kille.

By the way som man säger. Som jag lärt mig säga.
By the way så är jag och Gucci överens om att vi inte tycker att Allsång på Svansen
är så bra underhållning som Sverige tycker.
När Anders Lundin ler så tror vi inte på honom.

Kommentarer
Postat av: jessica

nä allsången e bättre med lasse :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback