kän aj si jår ajdi ?

körkort

Invigningsfest på Koriander.
Gick inte att anmäla förlust på nätet.
Ringde och fick prata med en Madeleine tror jag hon hette.
Du kan inte göra en förlustanmälan tyvärr. Det gjorde du den 4:e December.
Nån gång hade man tappat bort det redan då och det hade jag glömt.
Då låg det säkert i Guccis handskfack eller i vägatlasen. Bra platser där jag brukar placera både plånbok, nycklar och andra viktiga saker som man inte får glömma.

Alltså.
Personlig assistens sökes.
Jag ser gärna att du är en kvinna och är mellan 24 - 32,5 år
Du har utbildning inom området och gillar att jobba över om det behövs.
Lön efter förmåga.
Bra om du har bil.
Inga tunga lyft.

Hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det meriterande om man kan hantera en skurmaskin modell större?

Postat av: vanillo

Helt klart. Helst modellen Husky. Välkommen med ansökan.

2007-06-13 @ 11:09:18
Postat av: Råttan

Jag tycker att det är lite disificerande eller vad det heter att inte män får söka. Jag: en bullätande snyltgäst som gärna jobbar extra på bekostnad av andra. tycker om att planera kräftfester och ringa till rent a tent. Glad om jag slipper städa. Just nu tycker jag om katten men hennes syster kanske har ms, konstigt för en katt...
Ser fram mot ett personligt möte där jag kan berätta mer om mig själv och hur mina tankar kring jobbet som Personlig assistensare.

2007-06-13 @ 11:25:36
Postat av: vanillo

det heter diskvalificerande
eller diskavfall
nåt av det vet iallfall

2007-06-13 @ 11:49:38
Postat av: V

Gar det bra med en f.d. au pair? Det ar ju mer eller mindre en personlig ass. Lar ju dock bli utkonkurrerad av skurmaskinen..

2007-06-15 @ 17:02:09
URL: http://vickansfanclub.blogg.se
Postat av: Mariusmarlin

I love guest books, keep up the good work!

2010-04-12 @ 14:26:02
URL: http://mariusmarlin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback