Vanlig person

Vanlig person
Här är jag.
Som en riktigt vanlig person.
Aktivitet mitt på dagen.
Ute och sportar. Det är inte svett på kepsen. Det är nåt annat.
Fritidsaktivitet med gammal god vän.
Vän med flickvän.
Dom har varit ihop i hundra år och bråkar nåt oerhört på golfbanan.
Dom kan bråka intesivt i 1-2 minuter.
Sen kramas dom och pratar tyst.
Sen är det nya par och bogeys och nån smörgås mellan där.
Sen lite gnabb och sen sams igen.
Jag går lite framför.
Lyssnar men ser ut som om jag inte gör det.
Hör inte så mycket
Tänker att om jag slår i dammen där borta på nästa slag så är det deras fel.
Johan har fått arbetsbil.
Audi Quattro.
Kostar en halv miljon sa han.
Automat och mycket digitala siffror.
Johan och jag är bra kompisar.
Vi är sådana där kompisar som kramas när vi inte setts på ett tag.
Vi säger tjena gubben eller hallå mannen. Gött å serej.
Jag gjorde 39/40.

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för gratis familjeterapi. Vill påpeka att trots viss förbannelse så vann jag bollen. Tycker om er ändå grabbar - Hur känns med tjejdäng grabbar?

2007-06-30 @ 17:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback