vingar.

DSC03283.JPG
Jag fick sån energi av lunchen idag.
Allt känns så lätt.
Det är fredag och allt vad det innebär.
Äntligen helg.
Jag känner mig pigg och glad.
Jag borde kanske svänga ned på stan och se om jag kan hitta nåt fräscht till ikväll.
Nån ny top kanske (som att jag inte har några i garderoben)..:)
Och ny kajal också såklart. Har hittat en ny favvo. Ok den är dyr, men vill man vara fin får man .....
Sen kanske jag skall träffa nån och ta en Macciato och en stor stor blåbärsmuffins på Waynes.
Vi skall sitta där och bara prata och ha det trevligt.
Sen bär det nog av hemåt för att städa lite och baka.

Kommentarer
Postat av: Glenn

Du ska inte göra dig lustig över mitt liv. Det är inte hyvens.

2007-06-01 @ 15:49:42
Postat av: Martin

Erkänn att du egentligen skulle vilja att det vore sådär och att din fredag i själva verket inte handlade om att snacka med Sture i bastun på Skutis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback