.

vaknade upp.
tänkte på gröt.
skulle jag våga mig på gröt idag.
tänkte på Linus.
hann han med sitt tåg?
jag minns att han tidig eftermiddag sa att han tänkte berusa sig.
vi gjorde det bägge två.
pete paint och 0,1-ton kom också
vi kastade frisbee på den mörka parkeringen och jag sa återigen att Kent är ett jävla
skitband när Linus envisades om att byta min ipod mot sin i guccis lilla laddarställ eller
vad man nu skall kalla det.
saharas heta nätter spelade på missnöjesfabriken och det var inte bara jag som kollade på trummisen.
koriander sen och en massa glada människor.
inte en enda som åkte på stryk.
vi cyklade hem till en eva sen.
hon tog fram sprit.
orkade inte.
där nedanför är ju en bild därifrån.
jag målade rött nagellack på vänster hand.
när jag något senare ensam och blek smög in på statoil vid 04.42 och köpte en kokt med bröd såg jag
att blicken på killen i kassan uttryckte frågor som: vad har hänt med den här snubben och varför har han nagellack?
det där kom jag inte på förrän jag hade fått i mig hela korven strax efter wallinders.
nån kråka gick runt där på trottoaren.
en morgonpigg kråkpappa.
hos danielssons var det släckt och snart utsövt. tegelhus har han erik.

annars ha väl inte så mycket annat hänt idag.
jag fick iof kräkas lite på sveriges största sjö
där fick du tänkte jag.
där fick du sjön.
lite kräk mår dom bara bra av.
sjöarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback