herr ortoped

DSC02890.JPG
Vädrade fötterna när ortopeden gick iväg för att slipa på mina nya knäskålar.
Nä nu skojade jag.
Han slipade på mina inlägg som jag skall ha i de där skorna som står närmast.
Han hette nåt jag inte kommer ihåg.
När jag satt i väntrummet hade jag lite handsvett och tänkte på varför jag hade det.
En kille kom och hämtade ett nytt ben i en blå påse.
Han haltade mot utgången och sa tack för hjälpen.
Ett barn på kanske 5 år satt i en jätteliten permobil och tittade på fiskarna i akvariet.
Det finns ofta akvarium på sjukhus och hos tandläkare.
Människan blir tydligen lugn av att titta på fiskar som simmar fram och tillbaka.
4 scalarer bråkade en stund men simmade sen tillbaka mot pumpen.

Kommentarer
Postat av: Irene

Hur var det med han då?

2007-05-02 @ 10:31:39
Postat av: Martin

Läser du inte skyltarna vid entrén till sjukhuset? "Stäng av mobiltelefonen". :)

Postat av: Gunnar Bark

Run Forest, run.

2007-05-04 @ 10:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback