Korvar från sitt eget barn

korvar fr?n sitt barn
Efter vår konverstation sa jag att tjejerna inte gillar bajs. Dom vill iallafall inte skämta om bajs.
Roland sa att tjejerna är tråkiga varelser. Dom tänker bara på kontroll och mat och barn.
Alltså tänker tjejerna på:
1. Mat
2. Barn
3. Kontroll

Vi var överens om att tjejer helst inte pratar om bajs. Pratar dom om bajs så är det med doktorn.
Sen sa jag att dom gärna pratar om bajs när dom får barn. Det tyckte Roland stämde.
Det blir liksom vardag då. Vardagsbajs.
Det blir naturligt att prata om bajs och vilken färg och hur mycket osv.
Bajset skall komma från sin egen familj.
Man vill inte prata om andras bajs.

Bajs är inget fornnordiskt experiment.

Kommentarer
Postat av: Erika

Nu undrar jag vilka konstiga tjejer du brukar hänga med. De flesta tjejer jag vet skämtar nog lika mycket om bajs som killar. Eller mer. Och det där med barnbajs låter ju bara för sorgligt. Sluta umgås med tråkiga tjejer vetja.

2007-05-14 @ 10:27:49
Postat av: Glenn

Träffade en nybliven mamma i helgen. Hon var väldigt tjusad av barnbajs och pratade mycket om konsistens. Hon beskrev sitt barns bajs som en kolsyrad vätska som liksom bubblade. Fascinerande.

2007-05-14 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback