kvart över draghålet.

Det regnade mycket idag.
När jag satt på morgontoaletten hörde jag hur det drog i huset.
Härligt tänkte jag.
Att det drog i huset alltså.
Det är ett perfekt väder för luva och mp3-spelare.
Det verkade nästan som om gröten också gillade vädret för idag verkade den koka extra hurtigt.
Regn är fantastiskt.
Niclas ringde.
Han hade tagit fel på dag. Åkt runt och snurrat vid universitetet i okristlig tid.
Det var roligt.
Pratade med Rudström också.
Han var nog fortfarande skäggig.
Han förklarade att det gick att göra en dvd där allting började utan att man tryckte på nåt.
Sen skulle han till SVT och jobba.
Nu kom jag till jobbet och alla satt lugnt och snällt på sina platser.
Gucci stirrandes rakt in i pixlarna. Lanno smilade upp och väntade på nåt chockerande.
Mike sa uj uj uj va gött och syftade på luva och ipod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback