no hands 08.30

DSC02983.JPG
Jag cyklar ofta fristyre.
Det låter politiskt.
Fristyre.
Man ser inte så många nuförtiden som cyklar fristyre.
Det är mer vanligt på hösten tror jag då man måste värma händerna i jackfickorna.
Cyklade mot tandläkaren med en olustig känsla i kroppen.

Här kommer en lista på vad jag fick se och höra hos tandläkaren:
- en blodig slang
- en bedövningsspruta som närmade sig
- en blodig haklapp
- ett par blodiga fingrar
- Sån där lång bomullstuss
- min genomsvettiga t-shirt
- tandhygienistens kurrande mage
- tandstenssliparmaskinssurret
- Uno Svenningsson på radion
- en burk som verkade innehålla vita piller

Jag fick ingen plasthelikopter denna gången heller. Däremot fick jag välja färg på en bra tandborste.
Jag tog den vita.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback