nu

Just nu Fredag 12.06

Jag och Roland handlade på Maxi. Jag hade glömt plånboken. Roland fick lägga ut som det heter.
Nu skulle han få pengar av mig men upptäckte att varorna är i bokstavsordning på kvittot och inte i den ordning man lägger upp den på bandet. Vi hade ju räknat ut att om jag avlsutar med bananerna så är det sen enkelt att se hur mycket jag skall betala. Så blev alltså inte nu och Roland får försöka att nu i efterhand klura ut vad jag köpt och inte köpt. Det jag inte köpt har alltså Roland köpt.  Han visste inte vad "Gindex havre" var. Det är ditt bröd sa jag.


Roland säger: (12.04.57)
äpple/apelsin/passion 7,90?

Roland säger: (12.05.17)
min juice

Roland säger: (12.05.40)
köpte du äpple?'

Vanillo säger: (12.05.47)
ja lösa

Roland säger: (12.06.38)
å apelsiner va?

Vanillo säger: (12.06.49)
ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback