Aldrig mer du

Det är ett tag sen nu
Mer än ett år
Där är vi nu
Det kan fortfarande kännas som igår
Som om inget hänt
Visst kan jag sakna
Klart jag kan
Du var ju alltid där bredvid mig, nära mig
Alltid som en nära vän
En trygghet
Vi tyckte om varandra du och jag
Vi var nåt i flera år
Varje dag
Varje andetag
Utan dig var jag tom
Sen försvann du
Sådär direkt utan att vi sa hej då egentligen
Det var mitt val
Mitt beslut
Nu såhär efter en tid kan jag undra vad du var för mig
Vad vi såg hos varandra
Vad jag hade ut av dig
Jag tänker inte på dig så ofta längre
Din tid var där och då
Nu kommer du som hastigast förbi
I mina drömmar
Drömmar om snus.
Ettan baksnus.
.


Kommentarer
Postat av: Sawes

Fint

2007-11-14 @ 23:33:18
Postat av: Roland

Ja det är jobbigt att byta lägenhet.

2007-11-14 @ 23:44:43
Postat av: Roland

man bör läsa hela...

2007-11-15 @ 09:13:14
Postat av: Krona

så där har jag oxå känt men kanske inte för snus utan mer ja för en sådandäringa...kvinna...

2007-11-15 @ 16:26:18
Postat av: Markuskristina

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback